Valoració del projecte etwinning Liber-Arte.

El projecte Etwinning Liber-Arte ens ha permet treballar la filosofia des d’un punt de vista col·lectiu i d’una manera diferent a com ho imaginàvem a principi de curs. El mur que hem creat sobre els Valors Fundacionals Europeus és una de les moltes coses que hem après en aquest interessant projecte. Ens ha permès conèixer més sobre el continent en què vivim, les diferents tradicions, lleis, drets i opinions que el conformen i sobretot hem aconseguit tenir una perspectiva molt més àmplia del món. Hem après, ens hem relacionat, hem escoltat i hem estat escoltats. Ha estat una manera dinàmica i energètica de fer classe. La dedicació i l’ajut de tots els professors i professores, i la companyonia de l’alumnat han fet d’allò que podria haver estat avorrit i mundà una aventura que sense dubte, no oblidarem.

Fatima Amari (4t ESO D)