Fira CTC

El dia 23 de febrer, els alumnes de 3r i de 4t van anar a Barcelona, allí es van dirigir cap al museu anomenat CosmoCaixa que és un dels més visitats per tota Catalunya i Espanya. Allí els alumnes de 4t anaven a exposar els projectes que cada grup havia anat fent des del principi de l’any, els de 3r van anar com a espectadors ja que feien l’alternativa de robòtica.

Resultat d'imatges de fira arduino cosmocaixa 2018

Van haver-hi molts de projectes fets per diferents alumnes de molts instituts, alguns jocs, diferents projectes per millorar el teu dia a dia, etc. Del nostre institut, hi havien 8 projectes però un no va poder assistir a la fira.

El projecte del nostre grup, compost per Paul Buha, Karim Hmamou i Daniel Audí, vam fer una app de tipus trivial anomenada Cream Quiz. Aquesta era de dos jugadors, i composta per diferents tipus de preguntes que van ser formulades per Karim, i et preguntaràs, que té a veure una app amb Arduino? El que vam fer apart d’una app, van ser unes petites catapultes compostes per depressors i pals de ferro amb femelles, i per a que giressin, vam afegir un servo, aquests al respondre les preguntes que t’apareixien al dispositiu mòbil efectuaven una acció o una altra depenent de quina havies respost. Si el jugador 1 encertava la pregunta i el jugador 2 la fallava, el jugador dos llavors tenia un 80% de que girés el servo, així també podia passar si la fallava el jugador 1. Si els dos la fallaven els dos servos pujaven, en canvi si els dos encertaven la pregunta, el que l’havia encertat en menys temps se salvava, si els dos l’encertaven en el mateix temps se salvaven.

Des del meu punt de vista aquesta és una experiència que molts alumnes haurien de viure ja que s’aprenen moltíssimes coses que en un futur et poden servir.

Aquí us deixo una imatge del resultat del projecte: