Seleccionats Fotofilosofia 2018

En primer lloc, volem agrair-vos a tots i totes l’interès mostrat per l’alta participació, tant en les fotografies filosòfiques, s’han presentat un total de 101 (77 d’alumnat de batxillerat i 24 d’alumnat de l’optativa de Filosofia 4t d’ESO), com per les votacions realitzades que gairebé arriben als quatre-centes, exactament hem rebut 387 vots. Però sobre tot a l’alumnat que ha dedicat una part del seu temps a pensar i reflexionar filosòficament sobre tot allò que ens envolta.

Seguint les bases de la Mostra, el 10% més votat d’entre totes les presentades són les que representaran al centre, aquí les teniu:

Podeu visitar el blog de batxillerat i d’ESO si voleu tornar a veure totes les fotografies.
Novament, moltes gràcies a tothom i enhorabona als seleccionats i seleccionades.
Joana Subirats
Professora de Filosofia