Segona Fase del “Fem Matemàtiques 2021”

Aquest passat 14 març, dia festiu a Roquetes, ha tingut lloc la 2a fase del “Fem Matemàtiques 2021”, enguany en format virtual. Els alumnes de l’Institut Roquetes que es van classificar per a aquesta segona fase,  malgrat la festivitat, es van presentar puntualment a les 8:30 del matí . Després d’una meet de benvinguda, van estar realitzant durant 1:30 h la prova individual. A continuació un petit descans i un bon esmorzar els va  permetre reparar forces per poder realitzar la prova d’equips: L’habitació d’Hipàtia, un joc virtual amb diferents reptes matemàtics, amb el que alumnes, durant els 90 minuts de durada del joc, es van divertir molt. Encara que els enigmes i reptes matemàtics que se’ls van plantejar no van ser fàcils, els concursants estan satisfets del treball fet i esperen il·lusionats els resultats. Molta sort!!!

Bernat Térmens, 1r C ESO: Quan vaig arribar a l’institut no em sentia gens nerviós. Estava orgullós, només de pensar que havia passat a la segona fase. Jo volia lluitar per aconseguir que el meu equip es classifiqués,  però sabia que si passava el contrari, el meu esforç, igualment, hauria valgut la pena. Així que vaig anar a gaudir d’aquell matí, sense pensar en guanyar, només amb ganes d’aprendre.

Ivan De Biase, 1r C ESO. Havíem estat practicant moltes hores, però vam gaudir molt en el concurs, i vam aprendre sobre la gran utilitat de les matemàtiques. En definitiva, ha valgut molt la pena!

Annuar Bahjaoui, 2n C ESO: El “Fem matemàtiques” va estar molt bé. Per mi la prova individual va ser més difícil, potser pels nervis, per ser la primera vegada, per fer un bon paper. La prova en grup era més senzilla ja que podíem col·laborar tots i donar l’opinió entre els 4. Ens va faltar temps. Però l’experiència va ser positiva, ens ho vam passar molt bé!