Role-playing d’una mediació

Durant aquesta setmana i l’anterior, els alumnes mediadors de 4t d’ESO han estat escenificant (role-play) a les classes de 1r d’ESO un conflicte, com es media i finalment la resolució d’aquest (en forma d’acord, posterior seguiment, etc.). El role-playing requereix 4 alumnes, 2 fent el paper d’alumnat i 2 més fent el paper de professor/a i alumne/a mediadors.

L’alumnat ha valorat molt positivament el role-playing ja que no imaginaven quins podien ser els passos d’una mediació, com funciona i per a que serveix. Els alumnes mediadors de 4t d’ESO han resolt dubtes als alumnes de 1r en finalitzar el role-playing i també s’ha recalcat per part de les professores mediadores els passos a seguir per a sol.licitar una mediació:

• mitjançant el/la tutor/a (us en facilitarà el model)
  • omplint una sol.licitud de mediació i deixant-la a la bústia de l’aula 202 (amb caràcter més anònim)
  • o bé enviant un correu electrònic a mediacioroquetes@gmail.com