Resultats a la Prova Cangur 2022

7 alumnes de l’institut entre el 6% amb millor puntuació de Catalunya

El passat 18 de març es van celebrar les Proves Cangur en les què l’alumnat va  haver de demostrar la seva habilitat en la resolució de problemes matemàtics.  Hi va haver un total de 78.072 participants a tot el territori català.  Del nostre centre van concursar 72 alumnes, dels quals 7 han quedat classificats/des entre el 6% que han obtingut la millor puntuació de Catalunya, i que apareixen a la pàgina web oficial de la Prova Cangur.

Alumnes classificats entre el millor 6%

92           193        1,17

Hajar el Mezouari

79            575          3,49

També tenim alumnes que han aconseguit puntuacions situades en el millor 10% de tots els participants de cada nivell.

Alumnes classificats entre el millor 10%

2n d’ESO

El total de participants ha estat de 22.022

Puntuació Total         Posició           % Posició

Bernat Térmens Comellas

70,25                     1.489                   7,72

Mark-Mareks Pallarés Cice

69,25                     1.601                    8

4t d’ESO

El total de participants ha estat de 12160

Puntuació Total           Posició           % Posició

Lluna Reverté Fernández

73,75                       1.136                  9,68

En general, la resta de participants també han aconseguit puntuacions meritòries. Alguns dels alumnes de 1r d’ESO  que  hi participaven per primera vegada ens  han volgut fer saber les seves impressions:

Era la primera vegada que participava en la Prova Cangur i la vaig trobar més difícil  del que m’esperava. Quan em  van donar els resultats, no comptava quedar-me entre el millor 6% i  em va fer sentir molt feliç!!!  Berta Ortiz Curto 1r ESO C

M’ho he passat molt bé participant en La Prova Cangur: l’he trobat molt interessant! Estic molt content amb els resultats aconseguits. Dídac Gaitan Roda 1r ESO C

El Centre farà un reconeixement a tots aquests participants que han obtingut una puntuació situada entre el millor 10% el dia 13 de juny, en l’acte de lliurament de Premis Matemàtics.

El professorat de matemàtiques està molt satisfet per l’elevat nombre de participants i per l’interès que hi heu posat, i us felicita pels bons resultats obtinguts!

A seguir gaudint de les matemàtiques!!!