Què m’ha semblat el Servei Comunitari?

EL SERVEI COMUNITARI A 4t ESO A

Els alumnes de 4t han realitzat enguany per primera vegada el Servei comunitari i tot el que aquesta experiència ha implicat, ha estat força enriquidor per a nosaltres i per a la nostra comunitat.

Han participat de diverses activitats i projectes proposats pel centre i per altres entitats del nostre entorn (l’escola Marcel.lí Domingo, el centre obert La Xirinxina, la Biblioteca de Roquetes Mercè Lleixà, l’Escola de Naturalistes del GEPEC i la Creu Roja) i se’ls ha demanat fer un recull de les seves opinions en format foto-relat que després hem compilat en vídeo. La valoració ha estat en general positiva o molt positiva.

Aquí teniu el recull d’opinions fet per l’alumnat de 4t A. Esperem que us agradi.

Fins l’any vinent!