Premis Matemàtics 21-22

Els passat 13 de juny, el professorat de Matemàtiques del centre vam lliurar els diplomes de participació i els obsequis als alumnes que, durant el curs 21-22, han obtingut les millors posicions en els diferents concursos matemàtics en els quals han participat.

L’acte, després de dos anys de pandèmia, s’ha pogut tornar a realitzar al Saló d’Actes de l’Institut. L’atorgament de diplomes i premis s’ha fet per cursos i han estat els professors de matemàtiques de cada nivell els encarregats de realitzar-lo.

A les sessions de lliurament de 1r i de 2n d’ESO, es va començar  amb un Kahoot d’enigmes matemàtics que van preparar Ivan de Biase, Carles Fabra i Oriol Tafalla de 2n d’ESO.  Hi van participar tots els alumnes per parelles  o per grups de tres,  i els guanyadors van ser:​

1r ESO: Pau Gisbert, Roberto Musat i Achraf Hssain

2n ESO: Cinta Ferré i  Grisela Ollé.

A tots els nivells es van donar els diplomes de participació de la Prova Cangur, així com els obsequis als alumnes situats dintre de les puntuacions que estan dintre del millor 10%.

Classificats 1r d’ESO  Prova Cangur: Didac Gaitan (2,12%), Berta Ortíz (4,20%) i Anouar Hassaoui (4,59%)

Classificat 2n d’ESO Prova Cangur: Mark_Mareks (8%)

Classificat 2n d’ESO Prova Cangur: Bernat Térmens (7,72%)

Classificats de 2n d’ESO Prova Cangur:  Ivan De Biase (3,71%) i Oriol Tafalla (4,02%)

Classificats 3r ESO Prova Cangur: Iker Garrós (1,17%) i Hajar el Mezouary (3,49%) (absent el dia del lliurament de premis)

Classificada de 4 d’ESO Prova Cangur:  Lluna Reverté (9,68%)

Però, els premis més esperats pels alumnes eren  els  dels guanyadors  del Concurs d’Enigmes Matemàtics Institut Roquetes.

Finalistes del 3r trimestre de grup-classe i de nivell del “Concurs d’Enigmes Matemàtics Institut Roquetes”

Guanyadors 1r ESO “Concurs Enigmes Matemàtics 3r Trimestre”: Irene Descarrega (1r A), Èric Viña  (1r B), Jofre Rodríguez (1r C), Paula Lluís (1r D), Martina Pegueroles (1r E).

Guanyador de nivell del 3r Trimestre: Jofre Rodríguez Castell.
Guanyadors 2n ESO “Concurs Enigmes Matemàtics 3r Trimestre”: Oriol Tafalla (2n A), Iker Morales  (2n B), Carles Fabra (2n C), Griselda Ollé (2n D) i Aarón Giménez (2n E)

Guanyador de nivell del 3r Trimestre: Oriol Tafalla Barberà

Guanyador 3r A: Genís Forcada

Guanyador 3r B:Iker Garrós

Guanyador 3r C: Àlex Martínez

Guanyador 3r D: Romeu Audí

Guanyador de nivell del 3r Trimestre: Àlex Martínez Curto

Guanyador 4r A, Joan Miquel Gisbert

Guanyador 4t B: Robert Videllet

Guanyador 4t C: Pol Martí

Guanyadora 4t D: Lluna Balagué

Guanyador  de nivell 3r trimestre: Joan Miquel Gisbert Casanova

Guanyadors absoluts de cada nivell del curs 2021-22: els alumnes que van acumular més punts durant els tres trimestres:

1r ESO: Didac Gaitan Roda, 20 punts

2n ESO: Oriol Tafalla Barberà, 34 punts

3r ESO: Genís Forcada Marín, 35 punts

4t ESO: Robert Giné Carles, 27 punts

A 2n i 3r d’ESO, a més, a més, es van lliurar els diplomes de participació als components dels dos equips participants a la Copa Cangur, que van fer un molt bon paper durant la competició matemàtica.

A 1r i a 2n d’ESO, també es va obsequiar als  concursants del Fem Matemàtiques amb una làmina de troquelats amb motius geomètrics i diplomes de participació.

També,  els membres de l’equip de 2n d’ESO que va participar a la Segona Fase del concurs i Ivan De Biase, que va arribar a la fase Final Catalana del Concurs, van rebre un regal.

Participants 2a fase Concurs Enigmes Matemàtiques:Marta Torres, Carles Fabra, Oriol Tafalla i Ivan de Biase. Guanyador de la Prova d’Equips de la fase Final Catalana: Ivan de Biase Rodríguez.

Felicitats als i les participants pel vostre interès i enhorabona als premiats i premiades pel bé que ho heu fet!!!

Us esperem el curs que ve per a què seguiu gaudint amb les matemàtiques!!!

El Professorat del Departament de Matemàtiques

Participants i guanyadors de 1r d’ESO dels concursos matemàtics en els que han participat.

Participants i guanyadors de 2n d’ESO dels concursos matemàtics en els que han participat.
Participants i guanyadors de 3r d’ESO dels concursos matemàtics en els que han participat.

Participants i guanyadors de 4t d’ESO dels concursos matemàtics en els que han participat.

Jo, per la meva part, m’acomiado de totes i tots vosaltres. M’ho he passat molt bé, durant aquests anys, al vostre costat, veient el vostre interès, el vostre esforç  i el bon paper que heu fet en els diferents concursos matemàtics. Moltes gràcies per tot plegat. Mai us oblidaré! Us desitjo que continueu amb aquesta empenta i il·lusió pel món de les matemàtiques. Molta sort i fins sempre!

Rosa Solé Mallén