Portes Obertes 20-21

Els passats dies 9 i 10 de març vam celebrar unes noves Jornades de Portes Obertes per informar i donar la benvinguda a tots els alumnes que cursaran 1r d’ESO al nostre centre durant el curs 2020-21, així com a les seves famílies. La trobada es va fer a la Sala d’Actes i tot seguit vam oferir als assistents un recorregut guiat per les instal·lacions de l’institut a càrrec d’alguns alumnes voluntaris del grup de Mediació.

Al llarg de la xerrada i la posterior visita us vam fer cinc cèntims de treballem i vam aclarir alguns dels dubtes que les famílies ens van plantejar sobre els ensenyaments oferits, la vida acadèmica o el funcionament general del centre.

Tota la informació rellevant de la trobada la podreu trobar en aquests documents:

GUIA NOU ALUMNAT 1r ESO 20-21

Presentació de la jornada en Prezi: Presentació Famílies 2020

Enllaços web: Estudiar a Catalunya

Document de Preinscripció: Document de preinscripció curs 20-21 (per descarregar, omplir, imprimir i presentar al centre) Recordeu que per omplir aquest document necessiteu el número RALC de l’alumne i que el codi del centre és 43008420.