#mediacióescolar21G

mediacio-roquetes

Des de la Comissió de Convivència de l’Institut Roquetes hem volgut commemorar el Dia Europeu de la Mediació que es celebra cada 21 de gener.

#mediacióescolar21G

Per a fer-ho, a nivell de centre hem engegat les següents iniciatives:

1. Lectura entorn de la gestió positiva dels conflictes mitjançant un conta-contes centrat en una versio alternativade la Caputxeta Vermella. Aquesta lectura en veu alta s’ha fet durant el pla lector d’ESO que té lloc tots els dies a la franja horària de les 11:30 fins les 11:50 aproximadament.
  2. Difusió a les xarxes i al web del Servei de Mediació, mitjançant un vídeo protagonitzat per alumnat mediador del centre que teniu aquí mateix enllaçat.
  3. Difusió entre l’alumnat del centre d’una infografia explicativa dels passos a seguir per a sol·licitar una mediació al centre.

Tot seguit us deixem amb el vídeo del Servei de Mediació realitzat amb els testimonis de l’alumnat mediador del centre. Esperem que us agradi!