La llibreta del Dr. Gras

L’alumnat de 1r de batxillerat treballarà des de la matèria de filosofia la Memòria Històrica. Com activitat introductòria, aquest matí hem tingut el goig de poder veure el documental “La llibreta del Dr. Gras”, presentat per Batiste Forcadell (director del COMEBE), Andreu Prunera, director i Júlia Albacar, directora i productora (juntament amb David Barreda de Produccions Ventdedalt) del film.

La producció dona a conèixer les troballes de la fossa de Santa Magdalena de Mora d’Ebre, on s’han trobat restes de soldats i brigadistes que van morir a la Guerra Civil Espanyola.

En acabar la projecció hi ha hagut un diàleg distès i molt interessant. Volem agrair l’oportunitat que ens han ofert de poder veure el documental i debatre amb ells i ella.

Els felicitem per la qualitat de la cinta, que ha emocionat l’alumnat i els desitgem molta sort en la promoció del seu treball.