Guanyadores del IV Premi Petjades

La quarta edició del Premi Petjades de relat curt de memòria històrica de les Terres de l’Ebre ha tingut una participació molt elevada quant a centres han estat 11 i s’han presentat un total de 120 relats.

Èrika Espinós Múrria, alumna de 1r de Batxillerat A ha guanyat el premi amb el relat titulat “Camí cap a la incertesa”, on narra la història de la seva revesàvia Cinta Espinós Vidal durant el seu exili de la Guerra Civil Espanyola.

Júlia Homedes Messeguer, alumna de 1r de Batxillerat B, ha rebut l’accèssit pel relat “Petjades de vida i mort” que explica la dura vida de la seva revesàvia Cinta Viñals Jarque.

Les felicitem a totes dues, amb el seu testimoniatge ens han fet emocionar. Agraïm també a la resta d’alumnat la seva participació, necessària per al reconeixement de tantes històries anònimes que cal visibilitzar, recordar i honrar, com diu Èrika en el seu relat ens van deixar un gran llegat: “transmetre l’amor pel seu poble natal, la cultura i la llibertat.”