Fira CTC d’Arduino 2018

El passat divendres 23 de febrer va tenir lloc al Cosmocaixa de Barcelona la Fira CTC 2018 on els alumnes de Tecnologia de 4rt de l’Institut Roquetes vam poder presentar els nostres projectes realitzats a partir de la placa Arduino.

LINC “Led Interactive Notification Cube”

Després de destinar el 2n trimestre del curs ideant i construint cada grup el seu projecte era l’hora de la veritat.

Tot el temps dedicat es va reflexar directament al resultat d’aquest, tot i els altibaixos de cadascun dels grups durant el desenvolupament. Puc ben dir que cada grup va demostrar la seva capacitat envers els contratemps i tots van presentar el seu projecte. Òbviament no tots van funcionar a la perfecció ni en la rapidesa que es volia, però personalment crec que això no era l’important en aquest dia.

David Cuartielles

Com a experiència crec que va ser millor del que almenys jo m’esperava, no m’hagués imaginat mai aquells creatius i impactants projectes que alumnes d’altres instituts d’arreu de Catalunya van presentar i amb molta il·lusió t’explicaven el seu funcionament i com els hi havia sorgit la idea. També, quan s’apropaven al teu projecte encuriosits pel que havieu fet i els ho explicaves t’entrava una sensació de plenitud que no es pot explicar amb paraules. Sense cap dubte, un cop finalitzada molts ens vam quedar amb ganes de més.

No podia acabar l’article sense nombrar i donar la enhorabona al nostre company Marc Vericat, ja que el seu projecte va ser reconegut pel mateix David Cuartielles.

MOLTES FELICITATS A TOTS I TOTES PELS VOSTRES PROJECTES!