eTwinning “Our Digital Stories” – Batxillerat 1A + 1B

Encetem un nou curs i nous projectes eTwinning també. En breu, l’alumnat de la matèria d’anglès de 1r de Batxillerat A i B s’embarcarà en un nou projecte anomenat “Our Digital Stories”, el qual té partners d’altres països, com és habitual a una col·laboració eTwinning. Les professores d’anglès a càrrec de l’eTwinning a l’institut Roquetes són Mònica Subirats (1r BAT A) i Àngels Forcadell (1r BAT B). Aquest estiu les professores i algunes de les partners s’han reunit virtualment per a donar forma al projecte.

Aquest curs, col·laborarem amb instituts de Croàcia, Turquia i també amb un altre institut de les TTEE. Fins aquí podem llegir. La resta serà sorpresa per a l’alumnat. En breu us anirem fent cinc cèntims de les col·laboracions i tasques que el nostre alumnat anirà fent amb la resta de partners.

Els projectes eTwinning, a més d’engrescadors i enriquidors culturalment, són una excel·lent iniciativa per a practicar la llengua anglesa fora de l’aula (competència oral, escrita i lectora) per a millorar-la.

Som-hi!