Espectacle de màgia en anglès per a 2n de la ESO

Ahir, dimecres 2 de març, ens va visitar el mag de New York, Jack Silva, o també anomenat, The Magic English Teacher Jack Silva. L’alumnat al qual s’adreçava l’espectacle era alumnat de 2n de ESO. Un cop més, l’espectacle va requerir un treball previ des de la matèria d’anglès i va tenir una bona rebuda per part de l’alumnat. Aquest va participar de l’espectacle en llengua anglesa i va gaudir d’una estona molt divertida i diferent al que estan acostumats. Gràcies Jack i fins el curs vinent!

Us deixem algunes fotografies fetes durant un dels dos espectacles que es van realitzar consecutius.