Do you care what you wear? 1r Batx A&B

Les nostres professores de llengua anglesa Àngels Forcadell i Mònica Subirats van tenir la tercera reunió virtual amb les seves partners de Croàcia, Estònia i Grècia per a continuar planificant i establint les properes tasques al projecte etwinning “Do you care what you wear?”,que estem portant a terme amb les classes de 1r Batxillerat A i B en anglès. La reunió va tenir lloc dilluns 17 de gener de 2022 a les 18:00. Totes les membres de l’equip docent que hi pren part hi van ser presents i van establir les guidelines per a aquest segon trimestre del curs. De la mateixa manera, es va fer un feedback de la darrera tasca que va fer l’alumnat de tots quatre països abans de les vacances de Nadal, on van haver d’intercanviar regals de Nadal amb els companys i companyes a l’aula. S’havia acordat amb les companyes europees que l’alumnat hauria de preparar regals sostenibles i “environmentally friendly” amb materials reciclats. L’opinió general va ser que tothom havia gaudit i après amb la tasca, per tant el feedback va ser força positiu.  L’alumnat està aprenent anglès i al mateix temps se n’està adonant de totes les possibilitats de reciclar al seu voltant.

Us compartim una imatge de la tercera reunió de les docents.