Diada de la Salut Mental

Durant tot el curs 21-22, els alumnes de segon d’ESO a l’assignatura específica de Project Work, hem estat treballant amb el projecte de la salut mental amb els adolescents, però, no es sabia el resultat que s’obtindrà, ara farà un més que tots els alumnes ens vam dividir en cinc grups, cada grup té una feina diferent, els grups són: Mural, arbre dels desitjos, manifest, hort i difusió.

El dia 10 juny a les 9:15, es durà a terme el nostre producte final, s’iniciarà la diada per visualitzar les malalties mentals en els adolescents.

Hi col·laboren diverses associacions relacionades amb les malalties mentals i que formen part de la Taula de Salut Mental de les Terres de l’Ebre.

A la diada hi haurà una caminada que ens portarà a fer l’activitat de l’arbre dels desitjos i finalment es llegirà un manifest escrit pels alumnes.

Els participants seran els alumnes de 6è de primaria i 1r ESO, usuaris del Servei Prelaboral de la fundació Pere Mata, del Servei de Rehabilitació Comunitària i altres associacions, com l’AFMMTE o l’Activa’t, també pot vindre tothom que s’hi animi.

Aquesta és la ruta que es farà:

També, els alumnes que estan al grup de l’hort, estan preparant plantes aromàtiques per a regalar el mateix dia de la diada.

T’esperem allí, i recorda…

Ni m’he d’amagar, ni t’has d’espantar.