CODEWEEK – Visita dels alumnes de 6è

El passat dimecres 10 d’octubre va tenir lloc la tercera edició del taller de programació “Institut Roquetes & Escola Marcel·lí Domingo”, un dels actes centrals de la CodeWeek 2018.

En aquesta edició, els alumnes de sisè de l’escola Marcel·lí Domingo van venir al nostre centre i van fer un taller d’Scratch. Els formadors del taller van ser els alumnes de 4rt d’ESO que cursen l’específica de Tecnologia. Durant l’hora que va durar el taller, els alumnes de 4rt van explicar com funciona l’Scratch i van estar ajudant als petits en la seva descoberta de la programació.

Tal i com havia passat en edicions anteriors, tan els alumnes d’ESO com els de primària van quedar molt contents amb l’experiència i van coincidir en afirmar que l’hora se’ls hi va fer molt curta.

L’any vinent, repetim!