Classificats per a la segona fase del Fem Matemàtiques

Un equip de primer d’ESO i un altre de 2n s’han classificat per a la segona fase del concurs Fem Matemàtiques que tindrà lloc a Cambrils el dia 3 d’abril.

• Els components de l’equip de 1r d’ESO classificats són: Joan Miquel Gisbert Casanova de 1r A i Lluna Reverté Fernández,  Pol Martí Guerrero i Alba Valldepérez Gil de 1r B.
  • Els de l’equip de 2n d’ESO són: Elie Chouaib Bravo de 2n A i Rubén Mestres Cáceres, Jordi Aubeso Martínez, Arnau Blanch Also i Pau Gracià (suplent) de 2n B.

La primera fase del concurs es realitza a l’institut i consisteix en resoldre, en equips de tres o quatre alumnes, tres problemes amb diversos apartats, de dificultat creixent,  i elaborar un informe detallat amb les respostes. El Fem Matemàtiques pretén potenciar el raonament matemàtic, així com la capacitat de comunicació i argumentació matemàtica a través d’activitats lúdiques i motivadores que suposen un repte per a l’alumnat.

En total han estat 27 alumnes de primer d’ESO i 9 alumnes de segon, els participants de l’Institut Roquetes en la primera fase del concurs, organitzat pel FEEMCAT, Federació d’Entitats per a l’Ensenyament de les Matemàtiques, amb el suport del Departament d’Ensenyament. Cal destacar l’alta participació de l’alumnat, especialment a 1r d’ESO, així com la gran qualitat en la presentació i resolució dels problemes plantejats.

Moltes felicitats a tots i a totes i a seguir participant en la propera convocatòria.

I als que heu passat a la segona fase del concurs, molta sort el dia 3 d’abril a Cambrils