35è Salò del Còmic

VISITA AL 35è SALÓ INTERNACIONAL DEL CÒMIC DE BARCELONA

IMG_20170330_131118 panoràmica

107 alumnes de diferents nivells de la ESO (2n, 3r i 4t) han visitat aquest any el Saló Internacional del Còmic de Barcelona, juntament amb 5 professors acompanyants.

Aquesta cita ha reunit durant 4 dies (30 de març fins el 2 d’abril) a il·lustradors i dibuixants, escriptors, fans del món del còmic, col·leccionistes, editorials, venedors de merchandising, etc. per a oferir als seus visitants un dia òptim com el que vam tenir nosaltres el dijous 30.

La visita ha estat molt positiva per al nostre alumnat ja que una part important dels alumnes assistents hi van presentar els seus còmics a concurs, la qual cosa implica presentar un treball amb segell propi i fer-ho respectant terminis. Tot i no haver estat cap dels treballs presentats seleccionat, continuem creient que aquests concursos estimulen la seva creativitat i imaginació, juntament amb la visita al saló i als estants presents en aquest.

Fins l’any vinent, Saló del Còmic!