22 de març, Dia Mundial de l’Aigua

Benvolgudes famílies,

El proper divendres 22 de març és el Dia Mundial de l’Aigua i a l’institut, com a Escola Verda que som, volem celebrar-ho. I ho volem fer juntament amb el col·legi de primària Mestre Marcel·lí Domingo.

La celebració es durà a terme al matí en horari escolar, de 10:30 a 12:30, i les famílies que hi pugueu venir, per suposat que hi esteu invitades.

L’horari és el següent:

• 10:30.  Realització de tallers per diferents llocs de Roquetes. Els alumnes d’educació infantil s’ajuntaran amb els de 4t d’ESO per fer un taller de pintures amb aigua; els de cicle inicial, amb els de 3r d’ESO, tindran jocs relacionats amb aigua; els de cicle mitja, amb els de 2n d’ESO, treballaran l’expressió corporal també relacionada amb fenòmens aquàtics i, els de cicle superior, amb els de 1r d’ESO, regaran arbres de la Via Verda.
  • 11:15. S’acaben els tallers i tothom es dirigeix al pati de l’institut on ens rebrà l’orquestra STOP.
  • 11:30. Onada gegant a tot el pati, lectures de textos sobre la importància de l’aigua, actuació de l’orquestra STOP i ballada de jotes.
  • 12:30. Surten els alumnes d’educació infantil i la resta d’alumnes continuen les classes amb l’horari normal.

Si hi voleu assistir, caldria que vinguéssiu vestits de blau per participar en l’onada gegant. Hi haurà una zona prop de la porta d’entrada habilitada per a les famílies. I si no podeu, també  us demanem la vostra col·laboració perquè tot l’alumnat porti roba de color blau, si més no la part de dalt.

A tothom, feliç 22 de març, Dia Mundial de l’Aigua!

Comitè Verd