Dia Mundial de l’Aigua

El passat divendres 22 de març, el nostre centre va celebrar el Dia Mundial de l’Aigua i ho vam fer amb el col·legi Marcel·lí Domingo. Va ser una jornada molt especial.

La festa va començar a les 10:05, ja que vam avançar el pati una hora. Després del pati, cada grup d’alumnes va fer un taller relacionat amb l’aigua en un lloc diferent de la població. Els de 1r d’ESO es van ajuntar amb els de Cicle Superior de Primària i van anar al pavelló a regar uns arbres i unes plantes que havien plantat ells mateixos, també van escriure uns desitjos i els van penjar als arbres.

Els de segon d’ESO van anar amb els de Cicle Mitjà al camp de futbol per fer un taller d’expressió corporal en el que havien de ser gotes de pluja, mars tranquils o torrents de rius amb cascades.

Els de tercer d’ESO es van reunir amb els de Cicle Inicial i van anar als patis de la Biblioteca Municipal, allí van jugar a llac, riu i mar amb els petits.

Els de quart d’ESO es van quedar al nostre pati i van esperar  que entressin els d’Educació Infantil, els més petits de tots. Llavors es van posar a pintar amb aigua a sobre del ciment del nostre pati. Mireu quines obres d’art van sorgir de l’experiència.

Després d’aquests tallers i de relacionar-se amb els del centre del costat, ens vam reunir tots al pati, vestits de color blau, per fer una onada sonora gegant, vam escoltar lectures per reflexionar sobre l’aigua,  vam gaudir de l’espectacle que ens van preparar els nostres músics de l’orquestra STOP i vam escoltar i ballar jotes ebrenques que, com no, també parlaven de l’aigua.

Ens ho vam passar molt bé, tot i que a les 12:45 els nostres companys de primària  van marxar, i nosaltres vam haver de tornar a l’horari normal de les classes.

Gràcies a tothom per la vostra col·laboració!

Comitè Verd