Torna la Codeweek

Per tercer any, l’INS Roquetes tornem a participar a la Codeweek, un esdeveniment promogut per la Comissió Europea en el que s’anima a participar a qualsevol país, tant de dins com de fora de la Unió Europa, en activitats que ajudin a fomentar la programació de dispositius informàtics (Pc, portàtils, mòbils…). L’objectiu del projecte, que se celebra del 7 al 22 d’octubre, és aconseguir que els ciutadans més joves passin a ser creadors d’aplicacions informàtiques, en comptes de ser simples consumidors, que ho són i molt.

El centre posa el seu granet de sorra i, com ja va fer l’any passat, es converteix en organitzador d’un esdeveniment, consolidant el ja realitzat a l’Escola Marcel·lí Domingo. A la “Institut Roquetes & Escola Marcel·lí Domingo II” es tracta de fer uns tallers de programació informàtica als alumnes de l’Escola Marcel·lí Domingo, però impartits pels nostres alumnes, els quals porten ja un parell de cursos treballant aquests continguts.

Aquest any, però, incorporem dues grans novetats:

• Ampliem els tallers a l’alumnat de 5è de Primària (l’edició anterior va ser destinada als de 5è). Aquests alumnes realitzaran el taller code.org
  • Creem un taller nou a 6è, en paral·lel al d’Scratch ja existent hi afegim un d’app inventor.

A banda d’aquests tallers, tots els alumnes de l’Institut dedicaran una hora del seu horari (en hores de Tecnologia i/o Informàtica) a fer alguna de les activitats proposades pels organitzadors de la Codeweek.

Seguiu la nostra web i les diferents xarxes socials per tal de poder veure el que fem aquesta setmana.