Teatre per la igualtat

El proper dissabte 23 de novembre el grup de teatre Joglaresca del nostre institut participarà en els actes organitzats per l’Ajuntament a la Lira de Roquetes dins del programa “Teatre per la igualtat”, un projecte fer en col·laboració amb l’Institut Català de la Dona i l’Escola Municipal de Teatre de Tortosa.

Després del contacontes preparat per alumnes de l’escola Marcel·lí Domingo, previst per a les 6 de la tarda, els nostres actors i actrius representaran cap a les 6:30 una obra de teatre breu titulada “Tothom ho fa“, amb guió de la directora de la EMTT Marga Julià. Finalment, sobre les 7 de la tarda, clourà l’acte una actuació musical de David Espinós i Robert Pujol (ElMa).

A més, la mateixa obra de microteatre la farem també a la Sala d’Actes del centre durant el matí del proper 29 de novembre, però únicament destinada a alumnat de 1r i 2n d’ESO.

Per altra banda, aquest proper divendres 22 a la biblioteca municipal “Mercè Lleixà” es farà tot un seguit d’actes amb motiu de la celebració del 25-N (Dia Internacional per l’Eliminació de la Violència contra les Dones): la lectura del manifest de la diada, la inauguració de l’exposició de les germanes Besolí i un espectacle narratiu i musical a càrrec de Jordina Biosca i David Garcia.

Us convidem a assistir-hi i esperem que us agradi!