Tallers de la Biblioteca!

La Biblioteca Municipal de Roquetes Mercè Lleixà ens ofereix, al llarg d’aquest segon trimestre, uns tallers als diferents nivells d’ESO per millorar la competència lingüística de l’alumnat.

Aquesta setmana passada l’alumnat de 1r d’ESO va experimentar la lectura d’imatges des de diferents fonts i els de 2n d’ESO van anticipar els coneixements sobre el còmic.

La pròxima setmana, l’alumnat de 3r d’ESO realitzarà el taller de “Cerca d’informació” per aprendre a fer recerques en corpus adequats i fiables i els de 4t d’ESO aprendran quin és l’ús correcte per cercar i referenciar la Viquipèdia.

Esperem que els sigui ben útil per al seu dia a dia.

Moltes gràcies als professionals de la Biblioteca per tot!