Segell Etwinning de Qualitat Nacional pel projecte “Un mundo de inspiraciones”.

Hem rebut novament el Segell Etwinning de Qualitat Nacional pel projecte “Un mundo de inspiraciones”, desenvolupat durant el curs 2020-2021, en el que va participar l’alumnat de l’optativa de Filosofia de 4t d’ESO.

Es tracta d’un reconeixement al treball i l’esforç que volem compartir amb tots i totes.

Us deixem l’enllaç a la revista digital amb les diferents activitats realitzades per l’alumnat, que va treballar de forma col·laborativa en equips mixtes transnacionals.  Us invitem a llegir-la, compartir-la i fer-ne difusió.

Esperem que trobeu la vostra font d’inspiració!