Reunions d’inici de curs 19-20

REUNIONS D’INICI DE CURS, 3 d’OCTUBRE a les 19:30

Convoquem a les famílies de tot l’alumnat del centre a la reunió informativa d’inici de curs que tindrà lloc el proper dijous 3 d’octubre de 2019 a les 7:30 de la tarda. Serà a les aules de cada grup i estarà conduïda per les tutores i els tutors respectius.

La reunió prevista per a les famílies dels alumnes de Cicles Formatius es farà a la mateixa hora i conjuntament a la biblioteca del centre.

Us recordem també que una hora abans, a les 18:30, l’AMPA té convocada la seva assemblea general, a la qual estan convidats totes les mares i els pares socis. Aquesta trobada es farà a la Sala d’Actes del centre.

Us hi esperem!

Molt bon curs a tothom!