Lliurament de Premis Matemàtics Curs 22-23

La setmana del 5 al 9 de juny el Departament de Matemàtiques va organitzar el lliurament de premis dels concursos matemàtics realitzats al llarg del curs. Es van reunir als alumnes de cada nivell en una hora determinada a la sala d’actes i es va fer un reconeixement dels i de les alumnes que han participat i dels i de les que han guanyat en algun concurs.

De la Copa Cangur realitzada el 19 de gener a la URV es va lliurar un diploma a tots els participants al concurs (28 alumnes), quatre equips, dos de cada categoria. També es va fer el lliurament del diploma als 3rs classificats al concurs, un equip de la categoria cadet (1r i 2n d’ESO) i un altre equip de la categoria junior (3r i 4t d’ESO).

De la Prova Cangur realitzada el 16 de març es van lliurar els diplomes als i les alumnes participants (61 alumnes). El Departament de Matemàtiques té acordat que els alumnes que queden per sota del 10% se’ls fa un obsequi. Aquests alumnes són Dídac Gaitan Roda (0,65%) i Berta Ortiz Curto (4,97%) de 2n d’ESO, Ivan de Biase Rodríguez (3,70%), Joel Francesc Beltran Ginovart (6,89%) i Mark-Mareks Pallarés (9,51%) de 3r d’ESO i Iker Garrós Escudé (2,71%)  de 4t d’ESO. D’aquests alumnes n’hi ha 4 que han quedat per sota del 6% i han estat mencionats a la pàgina web oficial de la Prova Cangur. L’alumne Didac Gaitan Roda de 2n d’ESO ha obtingut una menció honorífica a la pàgina oficial per haver quedat per sota del 1%, també rebrà un diploma especial i un detall per part de l’organització de la Prova Cangur.

També s’ha organitzat el Primer Concurs de Fotografia Matemàtica per poder enviar una fotografia guanyadora de cada categoria al concurs extern IV Concurs de Fotografia Matemàtica organitzat per l’Associació dels professors de les comarques meridionals. Només van participar alumnes d’una categoria, de 1r i 2n d’ESO. Es van lliurar els diplomes de participació i en especial un obsequi a l’alumne guanyador Aleix  Montaña Beltran amb la seva fotografia titulada Geometria animal. Aquest alumne va rebre un diploma de l’organització del concurs extern per haver participat.

Del concurs Fem matemàtiques es va lliurar un diploma de participació i de classificació a la 2a Fase del concurs, també se’ls va lliurar un obsequi per part del centre a les alumnes Paula Curto Obiol, Irene Descarrega Juan i Martina Luz Pegueroles Sanchez de 2n d’ESO.

Per últim, del concurs d’Enigmes matemàtics que han participats tots els alumnes d’ESO, se’ls va lliurar un diploma als guanyadors/es del 3r trimestre de grup i de nivell i, per acabar, es va lliurar un diploma i un obsequi als alumnes que són guanyadors/es d’un nivell i de tot el curs. A 1r d’ESO el guanyador és Josep Borrega Valldepérez, a 2n d’ESO Dídac Gaitan Roda, a 3r d’ESO Oriol Tafalla Barberà i a 4t d’ESO Iker Garrós Escudé.

Enhorabona a tots els i les participants i els guanyadors i les guanyadores!

Esperem que el curs vinent continueu participant els i les que ja ho feu i que us animeu els altres a participar, ja que participar és el més important.

Visca les Matemàtiques!

El Departament de Matemàtiques us desitja molt bon estiu 2023!