Lliurament dels diplomes de la Mostra de Fotofilosofia 2018

El passat dimecres 14 de novembre un grup d’alumnes que cursen la matèria de Filosofia van anar a Barcelona a recollir els Diplomes de la XII Mostra de Fotofilosofia, en el marc dels actes programats per celebrar el Dia Mundial de la Filosofia (UNESCO).

Al matí, al Palau Robert, vam visitar les exposicions: “Kosmos Panikkar”, que explica l’itinerari personal i ideològic del filòsof català, i “Creadors de consciència” , que aplega el treball de 40 fotoperiodistes.

Abans d’anar a recollir els diplomes vam anar al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona, on vam gaudir de l’exposició dedicada al cineasta novaiorquès Stanley Kubrick  (1928-1999).

Us deixem unes imatges a continuació:

La XII Mostra de Fotofilosofia ha estat tot un èxit de participació, tant a nivell de centre com a nivell de Catalunya, 62 instituts i més de 1.000 alumnes pensant i reflexionant a partir d’imatges creatives i preguntes filosòfiques, A continuació us deixem el vídeo de l’acte, en el minut 36 és quan criden l’institut Roquetes. L’alumna de 1r de Batxillerat B  Laura Mendieta Homs ha defensat la seua fotofilosofia davant d’una Aula Magna de la UB plena de gom a gom. La podeu veure i escoltar en el vídeo al minut 50′.