Intercanvi amb França

Un grup de 12 alumnes de Francès de 2n i 3r  d’ESO, acompanyats de les professores Suny Chermés i Cristina Suñé, han realitzat una curta immersió lingüística de quatre dies amb alumnes del collège “Henri Bosco” de Vitrolles, al departament de Bouches-du-Rhône a la regió Provence-Alpes-Côte d’Azur (PACA).

Els alumnes s’han allotjat a casa dels seus corresponsals i han tingut la possibilitat d’assistir durant tot un matí a classe i de visitar diversos indrets de la regió com Baux de Provence i Marseille. També, han tingut la possibilitat de realitzar activitats com l’elaboració d’un sabó de Marseille o la visita del museu Carrières Lumières entre d’altres.

A través d’aquesta experiència, els alumnes han desenvolupat competències lingüístiques globals, han adquirit destreses interculturals i han esdevingut més autònoms. Ha estat una experiència única i inoblidable, molt enriquidora que ha fet créixer els nostres alumnes.