Girls’ Day 2017

img_7395-1

El passat dimarts 14 de febrer de 2017 les noies de 3r d’ESO D vam assistir a la jornada Girls’ Day organitzada per la Universitat Rovira i Virgili, per tal d’apropar el món de l’enginyeria a les noies de secundària.

Vam visitar el campus Sescelades a Sant Pere i Sant Pau (Tarragona), on estan situades les escoles d’enginyeria ETSE i ETSEQ. Allí, alumnes voluntaris ens van acompanyar per diferents tallers i laboratoris i, mitjançant petites pràctiques i demostracions de professors i alumnes ens van fer un petit tast dels diferents estudis d’enginyeria que s’ofereixen. Finalment, vam participar en una taula rodona amb antigues alumnes d’enginyeria i, des de la seva experiència van explicar com havien viscut elles els estudis i les sortides laborals que s’han trobat després.

Fins i tot, ens vam trobar amb antics alumnes del nostre centre, cosa que ens va fer especial il·lusió.