Fem CodeWeek a l’Escola Mestre Marcel·lí Domigo

cartell-codeweekJa us podem informar de les novetats referents a la propera Code Week! Com a centre creador d’un esdeveniment, organitzem, en paral·lel a l’hora que tots els nivells de l’ESO dedicaran a la programació, un taller per als alumnes de 6è de Primària de l’Escola Mestre Marcel·lí Domingo.

La gran sorpresa són els formadors d’aquest taller, ja que seran els alumnes de “Programació informàtica”, la matèria específica de 2n d’ESO. Aquests alumnes tenen les ganes, l’empenta i, alguns d’ells , l’experiència de més d’un curs en programació informàtica, necessàries per a ser els formadors d’aquests tallers. La gran majoria, però, està aprofitant l’inici de curs per a adquirir els coneixements necessaris per afrontar aquesta important, però sobretot festiva cita de la Code Week.

Els tallers es faran els propers 18, 19 i 20 d’octubre, de 10 a 11 a una de les aules d’informàtica de l’Escola Mestre Marcel·lí Domingo. Tal i com hem comentat, els alumnes de 6è A, 6è B i 6è C realitzaran les activitats proposades pels organitzadors de la Code Week, i rebran el suport i la supervisió dels alumnes de 2n d’ESO de Programació informàtica.

L’activitat pretén donar a conèixer el món de la programació informàtica, però en un ambient distès, entre iguals i amb moltes ganes de passar-ho bé. Podem anticipar que hi hauran sorpreses… Estem convençuts de que serà una bona experiència tant per als alumnes com per als organitzadors.