Esquiada 2018 a Tavascan

El departament d’Educació Física de l’Institut de Roquetes vol organitzar una sortida a la neu pels alumnes de batxillerat, tercer i quart d’ESO.

Serà del 17 al 21 de desembre a Tavascan i es faran diverses activitats físiques de neu (esquí nòrdic, esquí alpí i raquetes) i convivència a un refugi de muntanya. Hi haurà una reunió informativa per l’alumnat interessat el proper dimecres 26 de setembre a les 11, a la Sala d’Actes.

Us hi esperem.

1. admin Autor de l'article

Estem oberts de dilluns a divendres tots els matins i podeu concertar entrevista amb Direcció o qualsevol membre del professorat en les hores marcades a l’organigrama, bé per correu o trucant al telèfon del centre. Salutacions