Invitació acte final Mostra Fotofilosofia 2020

Aquest dimecres dia 18 de novembre tindrà lloc l’acte final de la Mostra 2020 amb motiu de la celebració del Dia Mundial de la Filosofia.

Enguany es fa en streaming. Les alumnes Desirée Montero i Paula Moragrega faran la defensa de la seua fotofilosofia, juntament amb alumnes d’altres centres d’arreu de Catalunya.

Us compartim l’enllaç públic que estarà operatiu el mateix dimecres una mica abans de les 16 hores, moment en què començarà l’acte. L’ordre de les intervencions és el següent: José Díez, Director del Festival Barcelona pensa; Juanjo Falcó, Director gral. d’Atenció a la família i Comunitat Educativa. i Jordi Beltran, coordinador de la Mostra de Fotofilosofia.

A continuació l’alumnat explicarà el procés de creació de les seues fotofilosofies:

1. Desireé Montero Auxach. Institut de Roquetes
2. Sara García Gallardo. Institut Lluís Companys
3. Jordi Ramos. Col·legi Sant Josep
4. Carla Borràs Piera. Institut Arnau Cadell
5. Ángela Castillo. Col·legi Sant Josep
6. Albert Aránega. Institut Joan Oró (Lleida)
7. Irene Borrego. Institut Arnau Cadell
8. Paula Moragrega. Institut de Roquetes ESO

Per acabar es projectarà un vídeo col·laboratiu en el que també participarà l’alumnat de Filosofia de 4t d’ESO.

Enllaç per al públic