Vídeo definitiu del Tinkering

L’última setmana d’abril, un grup d’alumnes va dedicar-se a fer el muntatge del vídeo del projecte final del Tinkering que es presentarà Barcelona el dia 8 de juny de 2022.

En el vídeo s’explica el problema en què es troba la societat a l’hora de pujar les escales amb bosses, motxilles, etc. Es planteja la solució d’una manera diferent del que estem acostumats: dues persones, una més gran i una altra de més jove, es troben davant les escales amb diversos pesos i què faran? Possiblement, recorreran a l’opció d’un invent que facilitarà la vida a les persones: PLUMBUM

Mentre alguns alumnes feien el vídeo, la resta, començaven un projecte nou anomenat Steamcomic, un treball amb la finalitat de fer un còmic en què intervingui el passat, el present i el futur, que en un moment donat es parli del canvi climàtic, ja que aquest haurà de ser el tema principal i el protagonista haurà de ser un robot.

Aquesta setmana, del 9 al 13 de maig, el grup que s’encarregava del vídeo ha estat fent proves de programació per a l’app que s’utilitzarà per fer servir l’aparell en connexió Bluetooth, mitjançant el MIT app inventor i el Bitbloq.

Els alumnes que estan fent l’altre projecte, el del còmic, han fet el guió i alguns ja han començat el Storyboard.

En resum, ha estat una setmana bastant productiva i entretinguda per a ambdós grups de projectes diferents.

Griselda Ollé

PS: Recordeu votar-nos!!!