Recorregut caminant amb tonificació per a l’alumnat

Hola, sóm tres alumnes de 2nC (Paula Forés, Noemí Fàbregues i Laia Subirats) i venim a presentar-vos un recorregut per Roquetes per poder fer amb els amics. Hem fet un recorregut per Roquetes amb diferentes parades on heu de fer una activitat de tonificació a cadascuna d’elles. Hem escollit fer una infografía amb tota la informació per poder fer el recorregut sense embolicar-se. Antes d’això havíem fet un document però no ens havía satisfet de manera que vam escollir fer una infografía. No ens ha costat gaire fer-ho i dividir-nos la feina, ens hem posat d’acord molt fàcilment.

El recorregut dura entres 1 hora o mitja hora depent del teu ritme i és de 8km aprox.

GRÀCIES PER LA TEVA ATENCIÓ ESPEREM QUE HO FEU

RECORREGUT CAMINANT + TONIFICACIÓ PER A L’ALUMNAT