Projecte RETOTECH

El grup de Retotech que formem 9 alumnes de 2n d’ESO estem avançant en el projecte que presentarem al Festival Retotech 2022, el proper 8 de juny a Barcelona. Bé, si no sabeu del que us estic parlant, ús ho explico resumidament.

Per fomentar la creativitat vam començar amb diferents activitats de creativitat, imitant diferents exercissis, dibuixos… Més tard, quan ja portàvem una o dues setmanes duent a terme aquestes tasques, vam posar-nos amb grups mixtos, per començar a preparar el nostre invent, que ajudaria a solucionar un problema de la vida quotidiana.

En aquell moment va ser on va sorgir la nostra idea, una màquina que ajudés a transportar el pes de les bosses de la compra, maletes, sense que les persones realitzessin cap tipus d’esforç. El nostre objectiu és evitar molts dolors musculars.

Després de dies i dies fent molts càlculs i proposant moltes idees, vam decidir anomenar al nostre invent “PLUMBUM” amb el lema:

DE PES PLOM, A PES PLOMA.

Logo del PLUMBUM

Avui dia, nosaltres continuem preparant la maqueta, els cartells i les camisetes, i continuem avançant la maqueta que presentarem al concurs d’Endesa.

Ja hem construït amb PLA l’elevador del nostre invent, tenim l’app molt avançada i continuem enginyant per construir les escales i la guia per la qual es desplaçarà l’invent.