Com hem evolucionat al projecte?

Els alumnes de 2n han començat a desenvolupar el seu nou producte final en el projecte.

El producte tracta sobre els problemes diaris que ens passa a la vida quotidiana i ens molesti diàriament. Cada grup, formats per tres persones, han triat un dificultat que els molesti. L’elaboració ha sigut la següent:

Primerament, els membres dels grups han fet tres mòduls, que consistia a triar la qüestió que volien treballar i solucionar. Aquest és el pas més important, ja que han de triar el producte que elaboraran durant el treball.

Després han hagut de fer un croquis. Un croquis consisteix a fer un dibuix representatiu a un full de paper amb les mides reals de l’objecte que havien de recrear amb una maqueta.

A continuació, com he dit ja anteriorment ha fet una maqueta representativa del seu projecte. Aquesta part del projecte ha sigut la que més ha agradat a l’alumnat perquè era més de treballs manuals i de construcció.

Per últim (la part on estan actualment), estan fent un vídeo que presenti el seu projecte, per intentar convèncer als professors i tot el seu treball que han fet durant tots aquests dies.