Project Work

Des de la matèria específica, anomenada “Project Work”, hem realitzat una sèrie d’activitats per conèixer-nos tots els alumnes de 1r d’ESO, i intercanviar sentiments i emocions amb persones que no coneixem. També, hem après molts de coneixements desconeguts per a nosaltres, així com poder treballar en grup d’una manera fàcil, divertida i amb un resultat excel·lent.

A la primera sessió, vam fer tres dinàmiques. Per començar, vam anar llençant-mos un cabdell,  en diferents grups, amb el qual al final es va obtindre una teranyina en la que tots estàvem implicats, perquè si algú la soltava es desfeia.

 

La segona, consistia en agrupar-nos en parelles amb l’objectiu de al final poder descriure al nostre company.

La última es basava en indicar amb una línia on creuríem que podríem arribar saltant amb els peus junts, ho vam aconseguir?

En la segona sessió, vam aprendre a empatitzar amb els companys i a veure les seves qualitats positives. A la primera dinàmica ens vam sentir molt orgullosos al saber que els nostres companys ens van posar tantes coses positives sobre la nostra personalitat.

Amb la segona i última d’aquell dia, ens vam donar compte que tenim que desitjar als altres el que ens desitjaríem per a nosaltres.

 

La tercera sessió, es va dividir en dos parts, la primera hora vam aprendre a utilitzar el Microsoft Teams. Però per a aquell dia, ens van demanar que portèssim un objecte de valor sentimental per a nosaltres, en aquest vam realitzar una activitat on en grups havíem d’explicar el que representava per a nosaltres l’objecte.

En la quarta sessió, ens vam quedar a classe rumiant com seria el nostre porta emocions i com representariem el que vam sentir en les dinàmiques anteriors.

 

Joan Miquel Gisbert Casanova

Xavier Tafalla Segura

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>