El final del nostre Storyboard

El passat divendres 13 de novembre, quasi tots els alumnes de 1C vam acabar el nostre treball del TGI (Treball Globalitzat Interdisciplinari) que era el storyboard. El vam donar a la professora d’anglès (Àngels Forcadell) perquè ens revisi els diàlegs i les frases que vam escriure amb anglès. Tots els alumnes que ho van acabar estaven feliços per poder acabar una tasca molt bonica i poder passar a la següent tasca que serà la elaboració de la plastilina casolana.

Tot seguit podreu veure una imatge del storyboard d’una alumna de 1r C. Fins aviat!