El malalt imaginari

Aquest curs, l’alumnat de 2n d’ESO ha cursat l’optativa de Teatre amb el propòsit de formar una companyia teatral. Han estat treballant amb diferents dinàmiques per poder comprendre el compromís de dur a terme un projecte conjunt, la voluntat de superar reptes escènics o la millora en les competències de l’expressió oral i corporal. Portar a escena l’adaptació de l’obra de teatre El malalt imaginari de Molière ha estat l’activitat vertebradora de la matèria i aquest treball va culminar amb la seva representació el dia 11 de maig al Teatre Auditori Felip Pedrell de Tortosa, amb motiu de la 39a Mostra de Teatre Escolar del Baix Ebre i el 8 de juny al Casal Municipal de la Ravaleta, per tancar el curs i oferir-la a tota la comunitat educativa.

La implicació dels membres del grup i les seves famílies ha estat clau per poder dur a terme el projecte. És per aquest motiu que tant la Mostra de Teatre com la representació de cloenda del curs foren un èxit de participació i acompanyament.

En aquest sentit, volem agrair especialment la col·laboració de l’Ajuntament de Roquetes en la cessió de l’espai de la Raval de Cristo, la tasca impagable de Mundoluz en el muntatge de l’escenari, el so i la il·luminació i el treball de l’alumnat dels Cicles Formatius de Perruqueria i Estètica per la gran tasca que van fer pel que fa a la caracterització dels personatges.

Als enllaços adjunts trobareu un reportatge fotogràfic complet de les dues representacions:

El malalt imaginari de Molière, 11 de maig, Mostra de Teatre escolar del Baix Ebre

El malalt imaginari de Molière, 8 de juny, Casal de la Ravaleta

Moltes gràcies a tothom!