El Comitè Verd, sostenibles i solidaris

El trimestre passat es va fer una votació amb els alumnes del Comitè Verd per tal de decidir què es feia amb els beneficis obtinguts de la recollida selectiva. Les propostes van ser: taula de ping-pong, tauler d’escacs i recapte d’aliments. Van participar 75 alumnes i els resultats van ser: cap vot per a la taula de ping-pong, 12 a favor del tauler d’escacs i 63 per al recapte d’aliments.

Dimecres 23 de gener tres alumnes del CV acompanyats per dos professors van anar a Soldebre per comprar els aliments que han estat donats a la Creu Roja.

Estem molt orgullosos de la generositat que han mostrat els alumnes del Comitè Verd i també agraïm la col·laboració de tots aquells que fan possible la recollida i la selecció de materials de reciclatge al nostre centre.

Continuem per aquest camí!

Comitè Verd