Diada Internacional de la Filosofia

Us invitem a assistir a l’acte final de la XV Mostra de Fotofilosofia, on han participat més de cinquanta instituts d’arreu de Catalunya que han presentat 148 fotofilosofies, de les quals n’han seleccionat 8 per a que els seus autors i les seues autores en facin la defensa.

La primera serà en fer-ho serà Nara Valls Garcia, alumna de 1r de Batxillerat B, amb la seua fotofilosofia que reflexiona sobre la solitud. L’acte s’emet en streaming des de la UBTV (la televió de la Universitat de Barcelona) a les 16 hores de dimecres dia 17 de novembre, en el marc del Festival Barcelona Pensa i finalizarà amb un vídeo reivindicatiu amb motiu de la Diada Internacional de la Filosofia.

Enllaç a l’acte