Web: trastorns causats per la covid-19

Els i les alumnes de la matèria de Psicologia i sociologia de segon de Batxillerat del curs 2020-2021 de l’Institut Roquetes, durant el darrer trimestre del curs han realitzar un treball de recerca col·laboratiu relacionat amb la COVID-19 i els trastorns mentals que ha ocasionat el confinament que hem patit pel coronavirus.

Es tracta d’una pàgina web on trobareu entrevistes, informació sobre alguns trastorns mentals (els més vinculats a la pandèmia), infografies per a fer-ne difusió i conscienciar a la població escolar i recursos per a treballar les emocions a l’aula. Des d’un primer moment, la raó de ser del treball ha estat millorar la salut mental de l’alumnat i del professorat, alleugerir les angoixes i les tensions provocades per la pandèmia, per això vam creure necessari fer difusió del nostre treball.

Les infografies informatives amb els principals trastorns mentals vinculats a la covid19 han estat situades en llocs estratègics del centre, totes amb un missatge clar:

NO ESTÀS SOL/A! PARLAR-NE ÉS EL PRIMER PAS!

Per aquest motiu hem fet difusió a les xarxes i a l’emissora Municipal de Roquetes a les Terres de l’Ebre, Antena CaroRoquetes Comunicació, a qui volem agrair el seu suport.

Finalment, volem retre un sentit homenatge al personal sanitari i reconèixer tot el treball fet durant el confinament, encara ara.

Us invitem a investigar la pàgina web, a aprofitar i difondre el nostre treball. Desitgem que us sigue útil.

Enllaç a la pàgina web.