Premis TDR del Consell Comarcal

Tina Folqué, Patricia Cruz (mare de Sofía) i Roger Franch Sofia de Andrade Tina Folqué

Els premis Recerca 2020, convocats pel CC del Baix Ebre i destinats a impulsar la investigació entre els alumnes de batxillerat i cicles formatius de grau superior de la comarca, han premiat enguany dues alumnes nostres: Sofía de Andrade i Tina Folqué.

Sofía de Andrade s’ha endut el Premi Pare Romanyà de l’àmbit científic amb el seu TDR titulat “El gran cremat: un problema d’ignorància”. I Tina Folqué ha guanyat el Premi Federico Pastor de l’àmbit humanístic-social i artístic amb el seu TDR “Nens robats, vides perdudes”, sobre els nens robats a l’Estat Espanyol durant el segle XX.

A més, el Premi Innocent Paulí de làmbit tecnològic ha estat per Roger Franch, de l’institut de Deltebre, pel seu treball dedicat a la sonoritat i el temps de reverberació.

Enhorabora als tres premiats, i especialment, a les nostres alumnes, a les seves famílies i als tutors dels treballs: Raül Curto i Joana Subirats. La feina ben feta i de qualitat sempre s’acaba apreciant a tot arreu.

Teniu més informació sobre la notícia al web del Consell Comarcal del Baix Ebre: Premis Baix Ebre 2020.