Marina Jaime distingida a les PAU

Marina Jaime Ariño, estudiant de 2n de batxillerat del nostre centre, va rebre el passat dijous a l’Auditori de Barcelona una de les 14 distincions obtingudes per alumnes de les Terres de l’Ebre a les millors notes de les PAU 2017.

Els diplomes es van lliurar als més de 400 alumnes de tota Catalunya que han obtingut com a mínim un 9 en la fase general de les proves durant una brillant cerimònia presidida pel conseller Santi Vila i el MH President de la Generalitat, Carles Puigdemont. En els seus parlaments, ambdós van destacar l’enorme vàlua que té per al país el talent i l’esforç dels joves premiats, els quals han mostrat una formació intel·lectual i humana excel·lent i estaran al capdavant de les innovacions en tots els àmbits del saber durant les properes dècades.

Tota la comunitat educativa de l’Institut Roquetes vol felicitar molt carinyosament la nostra alumna i la seva família, així com la resta d’estudiants ebrencs distingits, dels instituts de La Sènia, Alcanar, Sagrada Família de Tortosa, Camarles, Tecnificació d’Amposta, Julio Antonio de Móra d’Ebre, Joaquín Bau de Tortosa, Terra Alta de Gandesa i Ramon Berenguer IV d’Amposta.

Els seus resultats, així com els obtinguts per la major part del nostre alumnat en les PAU d’enguany ens alegren molt i ens animen a seguir treballant com a centre públic del territori en la cerca de la màxima excel·lencia a tots els nivells.

Enhorabona, Marina!