Exposició Científiques Catalanes 2.0

Durant el mes d’octubre hem acollit l’exposició Científiques Catalanes 2.0

L’objectiu principal l’exposició és donar visibilitat a les dones científiques del nostre territori, sobretot aquelles que es preocupen per comunicar la ciència a fi de contribuir a crear i divulgar rols i models femenins en àmbits on tradicionalment hi ha poca presència de dones; cal superar els estereotips de gènere i posar en valor la tasca d’aquestes científiques.

Us invitem a passejar-vos pel padlet, llegiu els comentaris de l’alumnat i descobriu la gran feina que s’està duent a terme molt a prop nostre.

PADLET – A la recerca de referents: alumnat de l’Institut Roquetes explica quina científica els ha cridat més l’atenció i perquè.