100% DELF a l’institut

delf-français-2017-ies roquetes-03

Félicitations à nos élèves de 1e année de baccalauréat qui ont réussi le DELF A2 Junior et aux élèves de terminale qui ont réussi le DELF B1 organisé par le ministère de l’Éducation Nationale et qui a eu lieu au lycée Joaquim Bau à Tortosa.

delf-dalf-menesr

Le DELF valide les compétences en français défini par le Cadre Européen Commun de Référence pour les langues

Ce n’est pas la première année que nos élèves de notre lycée se rendent à cet examen et ils ont tous et toutes réussi.

Félicitations, donc, à tous ces élèves et bon été!

Volem felicitar els nostres alumnes de primer de batxillerat que han aprovat el nivell de DELF A2 Junior  i ela alumnes de segon de batxillerat que han aprovat el nivell B1Junior organitzat pel ministeri francès de l’Éducation Nationale i que va tenir lloc a l’Institut Joaquim Bau a Tortosa..

El DELF certifica oficialment el nivell de competència en llengua francesa definit en el Marc Comú Europeu de Referència per a les llengües.

No és el primer any que els alumnes del nostre centre  s’han presentat  i tots els presentats han  estat aprovats.

Enhorabona doncs als alumnes de primer de batxillerat, Núria J., Neus C., Ivan M., Nerea F., Ruth C., Paula M. i de segon de batxillerat, Maria P., Mar Ch., Redu Ch. i Charazad B.

Bon estiu!