100% DELF a Roquetes

Des de fa uns anys, i gràcies a un acord entre el Departament d’Ensenyament i l’Ambaixada francesa, el DELF scolaire permet certificar el nivell de francès dels alumnes a través d’uns títols que són reconeguts a tot el món.

Un any més, els nostres alumnes han aprovat el DELF amb molt bones qualificacions.

En total es van examinar 13 alumnes: 10 del nivell B1 i, 3 alumnes del nivell B2.

A tots plegats els donem l’ ENHORABONA!

1. Cinta Fàbregues

Moltes felicitats! És una boníssima oportunitat per als alumnes, poder preparar-se des del centre per aquests exàmens oficials.
    Enhorabona, Suny! La bona feina de la professora repercuteix sempre en el beneficis de l’alumnat!