Inici de curs 2019-2020

Acabem d’iniciar l’últim curs de l’ESO, la qual a molts de nosaltres ens ha passat sense adonar-nos-en. No tinc cap dubte que aquests tres anys i el que ens queda per endavant han estat, són i seran inoblidables, enguany creuarem l’última porta d’una meravellosa etapa,… Llegeix més»

Code Week

L’última setmana del mes d’octubre, els alumnes de 1r d’ESO vam participar a la “CODE WEEK´´.  A la classe de tecnologia vam estar jugant a diferents jocs per saber programar. Hi havia molts jocs a escollir, tots eren molt entretinguts i divertits. Vam aprendre i… Llegeix més»

Gel netejador de mans

El passat dilluns 11 els alumnes de 2n B vam anar al laboratori de ciències per crear sabó netejador de mans. En l’activitat ens va acompanyar Raquel Hernández mestra d’estètica. Vam descobrir que per fer el sabó les mesures han de ser molt precises, ja… Llegeix més»

Fem gel netejador de mans

El passat dijous 14 de novembre, els alumnes de 2nA, van anar a fer gel netejador de mans al laboratori amb una professora del cicle formatiu d’estètica. La primera meitat de grups van anar a fer l’experiment a 4a hora i la següent meitat ho… Llegeix més»